Biegłości dzielimy na dwie grupy: Bojowe i Zwykłe.
Biegłości Bojowe np. Rapier, Szabla, Rusznica używane są w walce można je podnieść do najwyżej poziomu 15-tego. Aby wykupić nową Biegłość Bojową należy wydać 5 punktów biegłości i od razu uzyskujemy poziom 5 tej biegłości. Podniesienie Biegłości bojowej o poziom wyżej to koszt 2 Punktów Biegłości
Biegłości Zwykłe to wszystkie pozostałe Biegłości. Aby zdobyć nową biegłość zwykłą należy zapłacić 3 punkty biegłości i od razu uzyskujemy +3 do tej biegłości. Zwiększenie poziomu biegłości zwykłej o jeden poziom to koszt 1 punktu biegłości.
Lista biegłości zwykłych zależnie od Cech:
Mądrość:
Artylerzysta
Cyrulik (czyli lekarz)
Czytanie i pisanie
Famy
Flisactwo
Genealogia i heraldyka
Geografia
Geometria
Gospodarstwo
Gotowanie
Handel
Historia
Język obcy
Łowiectwo
Musztra
polityka
Prawo
Pułapki
Retoryka
Uprawa roli
Rusznikarstwo
Sokolnictwo
Targowanie
Warzenie trunków
Zielarstwo
Zwinność:
Arkan
Jazda konna
Kosterstwo (gry hazardowe)
Ordynek
Płatnerstwo
Pływanie
Szycie i haft
Skradanie
Taniec
Ujeżdżanie koni
Złodziejstwo
Zmysły:
Muzyka
Tortury
Tropienie
Fantazja
Aktorstwo
Facecje
Gardłowanie (zastraszanie)
Język pijacki
Ogłada dworska
Przekupstwo
Uniżony ton
Uwodzenie
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach