Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum www.kgpf.fora.pl Strona Główna
»
Sprawy organizacyjne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Dzikie Pola
----------------
Sprawy organizacyjne
Sesje
Veto! Szlachecka Gra Karciana
----------------
Ogólnie
Rozgrywki Mszańskie
Turnieje
Różne
----------------
Hyde park
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kedar
Wysłany: Wto 16:14, 11 Sie 2009
Temat postu: Typy szlacheckie
Wypisuje z podręcznika najpopularniejsze typy szlacheckie którymi można grać. Oczywiście wszystko w jak największym skrócie, przede wszystkim statystyki. Cechy oznaczam skrótami i krótko je opisałem:
Krzepa (K) - siła postaci, potęguje zadawane obrażenia
Zwinność (Zw) - zręczność, używana w walce do liczenia Inicjatywy
Zmysły (Zm) - takie tam wąchanie, słuchanie i podglądanie
Mądrość (M) - czyli to co we łbie prócz alkoholu siedzi
Fantazja (F) - charyzma i polot Pana Brata
Łeb szlachecki (Ł) - wytrzymałość, ważna w testach picia
Typy szlacheckie:
Hreczkosiej - przeciętny szarak, ale dużo punktów biegłości które można sobie rozdysponować
K 4
Zw 4
Zm 4
M 4
F 4
Ł 4
Szabla 7
Rusznica 5
Włócznia 7
Łacina +1
Jazda konna +3
Czytanie i pisanie +2
Genealogia i heralduka +1
Handel +2
Uprawa roli +4
Gospodarstwo +2
Targowanie +2
+12 Punktów Cech/Biegłości
Rębajło - coś jak Wojownik w D&D albo Knajt w Tibii
K 6
Z 6
Zm 6
M 4
F 6
Ł 6
Szabla 8
Rusznica 6
Włócznia 7
Jazda konna +4
Skradanie +2
Czytanie i pisanie +2
Genealogia i heraldyka +2
Gardłowanie lub Uwodzenie +1
Artylerzysta lub Cyrulik +1
Łacina +1
Pijanica - taki Kazimierz Figura ale jeszcze z resztką mózgu
K 4
Zw 4
Zm 4
M 5
F 7
Ł 8
Szabla 7
Rusznica 5
Włócznia 7
Jazda konna +2
Czytanie i pisanie +2
Genealogia i heraldyka +3
Famy +2
Facecje +3
Język pijacki +1
Targowanie +1
Łacina +1
Przywara: Opilec
Przewaga: Gardło bez dna
Warchoł - taki split Kazimierza Figury i Knajta z Tibii, dodatkowo rasista i antysemita. Słowem członek Ligi Polskich Rodzin
K 4
Zw 4
Zm 4
M 5
F 6
Ł 5
Szabla 8
Rusznica 5
Włócznia 7
Jazda konna +3
Czytanie i pisanie +2
Genealogia i heraldyka +2
Gardłowanie lub Retoryka +2
Łacina +2
Famy +2
Polityka +2
Prawo +2
+5 punktów Cech/Biegłości
Kozak herbowy - Pije, bije, wódką żyje
K 6
Zw 6
Zm 6
M 4
F 4
Ł 6
Szabla 7
Rusznica 6
Włócznia 7
Jazda konna +3
Łacina +1
Język ruski +6
Skradanie +2
Pływanie +1
Targowanie +1
Genealogia i heraldyka +1
Taniec +1
Czytanie i pisanie +2
Przewaga Wytrzymałość lub wyczucie stron świata
Tatar litewski (Lipek) - Takie skośne małe żółte, jak Brazylijczyk z Tibii
K 6
Zw 6
Zm 7
M 4
F 4
Ł 5
Szabla 7
Łuk 7
Włócznia 7
Jazda konna +5
Skradanie +4
Czytanie i pisanie +2
Genealogia i heraldyka +1
Arabski +1
Tropienie +1
Tortury +1
Kawaler - Hreczkosiej w pludrach
K 4
Zw 4
Zm 4
M 4
F 4
Ł 4
Rapier 7
Rusznica 5
Język polski +3
Jazda konna +2
Genealogia i heraldyka +2
Czytanie i pisanie +1
+12 Punktów Biegłości/Cech
Fechmistrz - knajt w pludrach
K 4
Zw 7
Zm 5
M 4
F 6
Ł 5
Rapier 10
Rusznica 5
Lewak 6
Jazda konna +1
Czytanie i pisanie +1
Genealogia i heraldyka +2
Język polski +3
Ogłada dworska +1
Na razie tyle prócz tego są jeszcze inne typy, które na Wasze życzenie mogę przepisać:
Karbowy
Klucznik
Ekonom
Woźny
Kawalkator
Swawolnik
Pacholik
Wachmistrz
Pocztowy
Towarzysz Lekkiego znaku
Krzykacz sejmikowy
Palestrant
Zawalidroga
Bombardier
Wolny rajtar
Dworzanin
Oficjer Cudzoziemski
Kaper
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin